سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

من سربازایران زمینم نه سر که جان ودل برای سرزمینم فدا میکنم. در عرصه های نبرد درعرصه های خرد وعلم ودانش تلاش وکوشش اخلاق وفرهنگ .کشاورزی وصنعت هنر و.ورزش  تربیت ومعنویتپیشرفت ترقی وتعالی از تمام وقت وفرصتی که دارم دریغ نخواهم ورزید برای سعادت مردم سر زمینم وآیین ودینم از سر. که نه از جان ومال  وفرصت عمرم استفاده خواهم کرد تا این سرزمین اهورایی را به درخشانترین ستاره نه در کهکشان منظومه شمسی که درکاینات مبدل گردانم .من سربازم وهمین بهترین مدال افتخار من است که بتوانم در ابعاد گوناگون از بهداشت وسلامت.  وتولید علم قدمی به جلو بردارم من سربازم گوش بفرمان رهبرم جان در کفم خستگی برایم معنا ندارد بی تفاوتی بی معناست .من سربازم باتمام وجودم در خدمت آرمانها وارزشهایم ایستاده ام منتی برکسی ندارم میکوشم ومی جوشم ومیخروشم با دشمنان م همچون کوه آهنم وبا دوستان از آب زلال جاری تر ساری ترم من سربازم افتخارم این است 

                                                                 مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی


[ سه شنبه 92/9/5 ] [ 12:0 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 252
بازدید دیروز: 265
کل بازدیدها: 1134807
دانلود فایل با لینک مستقیم