سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

  سرمایه ی با ارزشی داشتم تمام بانگهای جهان را مورد بررسی قرار دادم تا به این بانگ که کارایی بسیار بالایی دارد وبیشتر مردم دنیا آن را نمی بینند رسیدم یک بانگ بین الملل ابتدائ شک کردم .سرمایه ای را میخواستم سپرده گذاری کنم  مورد بر رسی قرار دادم واینکه چه چیز عایدم می شود وسرانجام. نکته مهم این که هیچ اجباری پشت سرم نیست آزاد آزادم دیدم سیستم بانگ بقدری پیشرفته وحساس است که فکر مراخواندخوش آمد. گفت. سپرده گذاری  مادام العمر. تعجب کردم چطور ؟اما یک لحظه دلم لرزید من که روزی میمیرم وسیستم گفت. نگران نباش این بانگ آن طرف را هم ساپرت میکند اصل سرمایه آن عالم برای توودر جاودانگی تو نقش ایفا ئ خواهد کرد. ومن بازشک کردم خوب من حالا زنده ام ونیازمند استفاده کردن از آن را دارم وسیستم گفت .این عالم هم تورا بی نیاز میکند. ومن با اندکی تامل تصمیم خود را جدی تر کردم بابا بهترین بانگ عالم است.تنها یک حواس جمع کافیه لحظه نگار بتو سود میدهد جایزه های بسیار ارزشمندی دارد نه تنها امکانات دنیایی تورا تسریع یلکه روحیه نشاط وعشق وامید را در تو تقویت کرده تورا به اوج لذتهای معنوی وروحانی وامنیت میرساند ودیگران نیز از بودن تو بهرمند میگردند سایه محبت بخشش خداوندی کانون حیات را برای تو به بهشت زمینی حیات طیبه مبدل مینماید  حالا من مشتری پیش رفته ترین بانگهای عالم هستم این بانگ .بانگ خداست. 


  1- قرض الحسنه 

   2- خدمت - به محرومان  -به دین ودین مداری در عصر حاضر -

   3- حسن خلق

   4-توجه به احکام شرع

   5نیکی بوالدین وفرزندان و- فامیل

   6-کنار گذاشتن خرافات وتعصبات من در آوردی

   7-بیرون ریختن بخل حسد وریا از دل

   8-دوری از شهرت فخر فروشی

 اخلاق مداری ویزگی مشتریان این بانگ است هرلحظه میتوانی با بانگ ارتباط برقرار کنی حسابت هر گز مسدود نمیشود هیچ قدرتی نمیتواند به نفع خود آن را بلوکه کند به اندازه خردلی وکوچکتر هم به حساب می آید هیچ حقی پایمال نمیشود نگران از حال وآینده نیستی وهزاران هزار 

                                                                     مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی


[ چهارشنبه 92/9/27 ] [ 12:0 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 627
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1132106
دانلود فایل با لینک مستقیم