سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سالهای زیادی دور خودم دور محله وشهرو کشورم دور دنیا توکتابا و فیلم ها همه جاتوی طبیعت توی باد و بارون تو برف و سرما میگشتم و میگشتم با آدمها از هرقوم نژاد و گروه رفتم سراغ یه پنجره را گرفتم که به من بهتیرین و با شکو هترین جای عالم را نشون بده البته نه فقط برای تماشا میخوا ستم خوب حسش کنم خیلی ها را دیدم که به هر روزنه وپنجره شکسته ای که میرسیدند همانجا می ایستادند و دیگه ...

ولی من نمی خواستم ونمی پسندیدم بعد از سالها تجربه دیدم همه آ دمها دنبال پنجره میگردن من تنها نیستم منتها سلیقه ونوع نگاه من وخیلی های دیگه با هم متفا وت هست واینه که ما را متما یز میکنه با

دیگران وبعد دیدم که این نوع نگاه در کشور ما بسیاره تا جا یی نظام مقدسی را که با خون هزاران شهید مسقر ساخته ورهبر آگاه ودلسوز فرزانه ای در هدایت وحمایت همه جانبه داره. راستش خدا را هزار بار شکر کردم وهزاران بار از او خواستم تا نشانی این پنجره را به همه انسانهای روی زمین بده انشا لله

تا با تمام وجود عشق خدمت به خلق وتلاش برای مردم را در دلهازنده نگه بدارد وهمه سرود همدلی وحدت شوق شکو فایی را جشن بگیریم  تابا اندیشه ودستان سبزمان جهان را بها ری کنیم 

 شیدای اصفهانی


[ شنبه 88/7/4 ] [ 8:5 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 366
بازدید دیروز: 233
کل بازدیدها: 1136065
دانلود فایل با لینک مستقیم