سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

هر بامدادکه برای ادامه حیات چشم باز می کنیم روزی نو وتولدی دوباره وفرصتی گرانقدر است که با آغاز نماز صبح ودعا ونیایش مشغول به تداوم بخشیدن امورات خود می شویم نقطه سر خط.- امروز می خواهم نمره عالی را برای خود کسب کنم نگارش درست وصحیحی از برنامه هایی که در نظر دارم داشته باشم

میخواهم بهترین رفتاررا برای خود تعریف کنم

وگل لبخند بروی زندگی را تاپایان روز بهمراه داشته باشم

با مردم بهتر از روز قبل عمل کنم از بازار خود فروشان دغلبازان رانت خواران ریا کاران مقدس مآبان منافقین کور دل فاسقین بدترکیب جدا دوری کنم

نزدیک به آن نشوم

میخواهم روح خدمت را در خود تقویت کنم زود رنجی وپرخاشگری وبد بینی حسادت تقلب را از ذهنم پاک کنم

میخواهم آ-مثل آدمی زندگی کنم که که قلبش به یقین رسیده است

آرامش دارد

میخواهم هر کاری که از دستم برمی آید برای خودم خانواده ام وجامعه ام انجام بدهم میخواهم خدا بین باشم هر کاری انجام میدهم در جهت رضای اوباشد 

اما کسی که مسلمان نیست اوهم می تواند برگ نا نوشته ی امروز زندگیش را به سمت خوبی ها هدایت کند کیستم؟ از کجا امده ام؟ بکجا میروم؟

نقطه سر خط -چرا؟بد باشم 

وآنکه هر روز برگ سفید کتاب زندگیش را خط خطی میکند وسیاه می سازد چشمهایت را باز کن فرصت دوباره را گرامی بدار چرا؟دروغ چرا؟خیانت چرا؟جنایت بدبختی ازین بالا تر نیست .بکجا میخواهی برسی اول تضمین جاودان ماندن در این دنیارا درست کن

بعد هرکاری که از آن بدتر نیست انجام بده ای بدبخت تیره روز فرصت سوز 

اما پارسی بلاگ توهم هر روز برگی از رفتارها خاطرات نظرات و...دارد ضبط میشود تو هم لحظه نگار عمر آدمهایی آنها که با توانس پیدا کرده اند بد وخوبشان را ضبط می کنی وخدا میداند که تا غروب هر روز این آدمها چه میکنند ودر کتاب زندگیشان چه چیزی را می نویسند تا روز دیگر

                                         مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی


[ شنبه 93/6/15 ] [ 12:0 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 224
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1131703
دانلود فایل با لینک مستقیم