سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

بسیاری ازآدمهانشسته اند. ببیننددیگران چکار میکند تاآنها هم ازآن تقلید کنند.تا جایی که  در این مورد حقوقی را که برعهده دارند وباید بپردازند نمی دهند

وقتی میخواهی ازین اشتباه بیرونشان بیاوری می گویند اگر فلانی این کار را انجام دادمن هم می دهم عمل حق وواجبی را که باید انجام بدهندمشروط می کنند

واقعا جای تاسف دارد میگویند مال حرام نخور می گوید اگر فلان آقازاده نخورد من هم نمی خورم میگویند حق یتیمی را که خواهر زاده ات هست بده می گوید اگر خواهر برادرانم دادند من هم می دهم می گویند کینه وعناد را کنار بگذار می گوید اگرفلانی گذاشت کنار من هم می گذارم می گویند اب به آسیاب دشمن نریز می گوید .....هزاران توجیح وبهانه

اما این را گفتم تا بگویم تا کی نشسته اید وتوی نخ هم دیگر می روید راه خودتان را که راه انسانیت وصراط مستقیم است پر ازگرد وغبار ندانم کاری ولجبازیهایتان نموده اید مگر شما عمر نوح دارید هر لحظه دارید به قیامت نزدیک می شوید چرا؟دارید دنیای قشنگتان را خراب می کنید.چرا نمی خواهید برشدتعالی خود کمک کنید.

چرا؟برای خود ارزش قایل نیستید شما خود یک جهان توانایی استعدادهستید چرا؟ضایع نکنید توانمندی های خودرااگر خلاف کاری وابلهی کاری به اشتباه یا عمد کرد ماهم باید انجام بدهیم.

اگر اکثر مردم فاسق یا منافق شدند اباحیگری را پیش گرفتند ماهم باید انجام بدهیم

بایدنگاهمان را عوض کنیم

به رفتارمان به انتخابهای زندگی فردی واجتماعیمان تا جایی که دستخوش فریب کاریهای افرادفرصت طلب نشویم

محکم باشیم چرا؟هر روز مردم از تدبیر منزل وسیاست مدن وحکمت دانش زندگی سالم دور

می شوند وبه آدمهای کاغذی تبدیل می شوند

بچه که بودم ملا کاغذی درست میکردم باچوب نخ کاغذ آنرا در مسیر جریان باد قرار میدادم

این ملا کاغذی از هر طرف باد میوزید میرفت گاهی به چپ گاهی براست ودرباد های تند گاهی سر نخ از دست من رها می شد وملا کاغذی میرفت ودور می شد

وفردای آنروز او را مچاله وپاره پاره در گوشه کنار کوچه پس کوچه محله امان پیدایش می کردم 


حالا وقتی خوب فکر می کنم مردم دارند به سمت کاغذی شدن پیش میروند دنباله روی های بی جا چشم هم چشمی ها لجبازی خشونت که سرانجام چنین افراد یا جامعه ا ی فنا ونابود شدن است


                                    مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی


[ پنج شنبه 93/8/8 ] [ 12:0 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1131528
دانلود فایل با لینک مستقیم