سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

نام من سلام است  هرکجا می روم با خودم سلامتی آرامش خیر وبرکت با خودم به همراه وتقدیم می کنم به کسانی که با آنها مواجه می شوم هیچ توقعی از کسی ندارم 

من به همه سلام می کنم از کوچک وبزرگ برخی مثل این که گوششان مشکل دارد .برخی هواسشان نیست وبرخی تشنه سلام شنیدن هستند وقتی سلام می کنم آنها خوشحال می شوند از هم باز می شوند درست مثل یک گل در اولین پگاه نوروزی من سلامم هر کجا می روم عطر دوستی مهربانی را باخود می برم از وقتی چشم باز می کنم 

طنین سلامم در فضای خانه عطر افشانی میکند 

از در خانه هم که خارج می شوم توی مسیر در محل زندگیمان محیط کارم من قبل از همه سلام می کنم با شنیدن سلام من همه لبخند برلبهایشان نقش می بندد وقتی به تماشای مناظر طبیعت زیبا هم می روم برآنها سلام می کنم گلستانهایی هستند که پر از طنین سلام من هستند به خصوص دریای خضر وخلیج فارس رودخانه ها به زاینده رود هم سلام می کنم واوبالبان ترک خورده اش جوابم را می دهد

من سلامم.

برای همه سلامتی سعادت سرزندگی را آرزو می کنم 

    اثر صدیقه اژ ه ای                                      مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی 



[ یکشنبه 95/1/15 ] [ 2:59 عصر ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 142
بازدید دیروز: 233
کل بازدیدها: 1135841
دانلود فایل با لینک مستقیم