سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 مقدمه گلشن سحر 

    ای ایران ای سرزمین آسمانی شکو هت جا ودان و اندیشه نسلها ی جوانت بر کابو باد 

     ای سر زمین بی نظیر.  مردما نت چون رود ها یت بر خروش وثروت ومکنت تو مستدام باد

    ای ایران خون سرخ من در رگهای فیرو زه گون توجاری وساری وچشمه سار ایما نت جوشان باد

     ای سرزمین محبوب من و............

  اولین نفس زند گی را درهوای باک تو کشیدم از ترنم نسیمها ی روحنواز توروح روان خویش را متر نم

سا ختم با اذان تو هر بامداد از خواب شیرین بیدار شدم ای ایران شهد شیرین گلهایت را نوشیدم

و...

   من گلشن سحر را که در آب وخاک تو سرودم به آن محبوب جانان گل سر سبد هستی حضرت محمد س تقدیم میکنم با شدکه محبوب دو عالم هدیه مرا ببذیردونظر عنا یتی برآن نما ید      

 

سال 1386                                                                               شیدای اصفهانی


[ سه شنبه 88/11/27 ] [ 11:8 عصر ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 624
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1132103
دانلود فایل با لینک مستقیم