سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

بارش ابر بهاران منی     روحبخش باغ و بستان منی 

هم توهستی روح من هم جان من 

هم تویی عشق وتویی ایمان من 

قطره های بارش فصل حضور 

بردل وجانم تویی نور و سرور 

نطق من تا در قلم  جاری شده 

مخزن دل  گنج اسراری شده 

 

شمس من پنهان شده در عمق جان 

شمس منکرده    مرا صد امتحان 

شمس من یک جرعه از الهام توست 

شمس من گوینده ی پیغام توست 

شمس من داده به من آب بقا 

شمس من بنمود من از من جدا 

شمس من آمد مرا از من ربود 

پیش درگاهش فتادم در سجود 

شمس من روشن کند جان مرا 

تازه سازد روح و  ایمان مرا 

درد دارد می کشد ای داد رس 

درد از من گیر یا گریم نفس 

جان من هر چند از غم سوخته 

شعله عشقش بدل   افروخته 

عشق من یک عشق بی فرجام نیست 

عشق من دنبال اسم ونام نیست 

عشق من زیبنده ی آیینه هاست 

عشق من یک جلوه از روی خداست

عشق من صد شعله برپا می کند 

هرچه زیبایی است پیدا می کند 

در تنور  هستی ام اتش زند 

تاکه بنیان الم    را  برکند 

درد و درمان چیست. اندر فکرتم 

در میان درد   غرق   لذتم 

در میان درد می جوشم بخویش 

گه خمارم گاه مدهوش وپریش 

یادی از غمهای پنهان می کنم 

درد های کهنه درمان می کنم 

می شوم بیخود چو از بانگ سروش 

می رسد آوای قرآنم بگوش 

 

صدیقه  اژه ای

آتش مهر

                                      مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی                        

 

 

 


[ شنبه 97/1/18 ] [ 4:2 عصر ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 233
کل بازدیدها: 1135772
دانلود فایل با لینک مستقیم