سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

بیچاره کسی که گول شیطان را خورد    کرد عمر تباه بهره وفیض نبرد 

در وهم خیال پوچ خود گم گشته          اوباخته عمر هم گمان دارد برد 

 

دلم دیونه ی روی چوماهت                        پریشونم پریشون نگاهت 

 

مگیر از من نگاهت را تویکدم                    منم شیدا وحیرون نگاهت 

 

الهی حال خوش دارم چه بسیار        بیادت سرخوش افکارم چه بسیار 

 

زدم سیلی بگوش دشمن تو               غم وسوزت بدل دارم چه بسیار 

 

نمی دانم که هستم می ،پرستم          تو را بادیده دل می پرستم 

 

تمام لحطه هایمبا توزیباست             از ان باده که دادی مست مستم 

 

 

صدیقه اژ ه ای 

 

14 /آبان 1397          مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی 


[ دوشنبه 97/8/14 ] [ 7:26 عصر ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 232
بازدید دیروز: 200
کل بازدیدها: 1131298
دانلود فایل با لینک مستقیم