سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

امشب بیدار می مانم ،

تاخوانده هاشنیده ها ی تاریخ ودیده هایی را که به اندازه تمام عمرم بخاطر دارم مرور کنم، 

بیدار می مانم تا آن شب بسیار اندوهبار را درک کنم شبی که رسول خدا ص ماموریت اش بر زمینیان پایان یافت، 

وعرشیان ملکوتیان جنت برین را زیور بسته به استقبالش آمدند 

شبی که روح محمد ص از عالم خاک ورنجهایش رهایی یافت ،

شبی که قلب مبارک  یگانه دخترش لبریز اندوه گردید ،داماد ،پسر عم ولی وصی اش را بیادگار ماندگار گذاشت، اما دریغ

درد که حاصل زحمات رسول خدا را نادیده گرفتند ،

من امشب بیدار می مانم ،برای دینی که برگردن دارم من یک مسلمانم 

باید تاریخ  دین وآئینم را بادقت بر رسی کنم ،تاایمان رااز سر زبان به عمق قلبم جای داده ودر رکاب حسینیان زمان ویاوران

امام زمان جای خود را بیابم 

من امشب بیدار می مانم ،تا بافاطمه زهرا س همدردی کنم، هرچند صدها وهزار سال باآن زمان فاصله دارم ،من هرچه دارم

از عنایات  توکل به خدا ، توسل به خاندان اهل بیت ع است من عاشق آنان هستم ،

فرقی نمی کند،

نامشان تار وپود جانم را مرتعش می کند ،موسیقی عشق آنان مرا در وجد وسماع واشک اندوه از خود بی

خود می کند ،عشق علوی به من انرژی می دهد دردهایم را درمان وجودم را به تلاش وخدمت وا می دارد ،

آنان پدر ومادر وخواهر برادر من هستند، آنان بهترین های عالم برای من هستند ،به آنان افتخار می کنم ،

با سر بلندی قلبم را به مهرشان تسلیم وعمرم را براهشان وقف نموده ام ،

من شیدای آنانم شیدای اهل بیت ع هستم ،

گفتم امشب بیدار می مانم تا بیشتر بیندیشم فاصله های کوچک وبزرگ را بر دارم ،

قرار نیست ،از خودم بگویم ،قرار است ، با خاندان داغدار رسول خدا همراهی کنم ، برای همین بیدار

می مانم ،

تا بیشتر برمصیبت وارده بر پیکره با شکوه عظمت بنای مدینه نبی بیندیشم ،

بر چرخش وپیچ بزرگی که از فردای امشب آغاز شد پی برده واشک های سوزانم را بپای رنجهای جانگزای

علی وزهرا س فرو ببارم

بیدار می مانم ،تا باشب نجوا کنم ،که محمد ص از مسلمانان صحابه خود چه خواسته بود ،

بیدار می مانم وسوگند می خورم تا جان در بدن دارم جز راه آنان نپویم 

امشب بیدار می مانم تا برای کسانی که تا کنون با مقاومت بیداری دین داری با مصایب وسختی های بسیار همت گماشته اند

درود بفرستم بر شهیدان از ابتدای اسلام تا ظهور حجت حق بیدار می مانم تا خطو مشی خود را از بدخواهان گمراه شدگان

جدا کنم 

بیدار می مانم تا بخواب رفتگان را بیدار اما دریغ کسانی که خود را به خواب زده اند

چگونه  می توان

امشب شب وداع رسول خدا با فاطمه زهرا س

وعلی مرتضی ع وحسنین زینبین است ،شب غمباری است 

 

اثر صدیقه اژه ای  شب وفات پیامبر اکرم ص 

                                                                      مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی 


[ چهارشنبه 97/8/16 ] [ 12:47 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 228
بازدید دیروز: 265
کل بازدیدها: 1134783
دانلود فایل با لینک مستقیم