سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

نمدانم که _ ای ونمی دانم  چه _ای   

اما میدانم ،و باور دارم، 

عطر  با تو بودن را در تمام لحظات خویش 

احساس  می کنم ،

واینکه علاقه ی باطنی وذهن پویای مرا

به خود معطوف  داشته ای

تا آرامشی دلپذیر سر تا پایم را

فرا  گیرد 

وهیچکس باور ندارد اگر بگویم

من تنها با تو زندگی می کنم

،روح وروانم در جوار تو سر شار از

شیدایی می گردد 

وکسی باور ندارد

که تنها تویی مایه امید ودلخوشی من

وهمه تلاش وکوششم در جهت رضای توست ،

هرسختی را بر جان می خرم

وبا تمام کوشش خویش جسم

بیمار فرسوده را با آتش اشتیاق تو مشتعل

می نمایم 

تا هرچه بیشترتوجه ورضایت تورا

ای محبوب ومعبود

ابدی وازلی به خود جلب نمایم 

پس وای برمن وای برمن اگر در ذهن خویش

،باور  ،  رفتار وکردار خویش کاری انجام بدهم

که هوای نفسم خواهان 

آن است وای برمن  وای بر من

 پس ای عزیز ای معبود بی همتا یاریم کن 

،بتو پناه می برم از تویاری می خواهم 

از دست خواسته های نفسم دستم را

گرفته ای

رها مکن یارب ،یا رب ،یا کریم 

خدایا چشم برهم زدنی مرا از خود دور مکن

که اگر لحظه ای دور گردم 

حتماسقوط خواهم کرد

، الهی ! مبادا

بین من وتو در اثر گناهان وخطاهایم

جدایی افتد

خدایا من از تو مقام وجاه مکنت دنیا یی را

طلب نمی کنم ، 

من از تو تسلیم بودن خود ودر جهت رضای تو

بودن را خواهانم 

که این بزرگترین آرزوی من است 

ومهمترین حاجتم تو با فضل احسان خود مرا

بر این آرزو برسان

وایمان مستقر را در دل وجانم جاودانه گردان 

آمین یارب العالمین 

 

صدیقه اژه ای     

                          مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی 


[ سه شنبه 98/3/21 ] [ 4:33 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 122
بازدید دیروز: 265
کل بازدیدها: 1134677
دانلود فایل با لینک مستقیم