سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

قصه هجران تورا باستاره  گفتم ،شبنم شد بر گلبرگهای گل فروغلتید ،

با ابر گفتم گریست ،با باد گفتم طوفان بپا کرد ،با شمع گفتم خودرا به آتش کشید با کوه گفتم فرو ریخت، با دریا گفتم :متلاطم گشت، با پرستو گفتم :کوچ کرد ورفت ،با شب گفتم :دلش خون شد ،با روز گفتم تیره وتار گشت ،بانسیم گفتم ،از وزیدن باز ایستاد، من مانده بودم با کولباری از غم پس در فراق توسوختم گام در میان آتش نهادم ، چرا؟که غم هجران  سوختن و

دل  به آتش جدایی فراق سپردن دارد 

صدیقه اژه ای 

سال 64     مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی 


[ شنبه 98/5/19 ] [ 11:59 عصر ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 163
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1131642
دانلود فایل با لینک مستقیم