سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

شمع گشتم به شام تیره شب          زیر وبالای هر کتاب شدم 

ذره ،ذره بسوخت جان ودلم        داغ بر دل ز، غم کباب شدم 

دود دل رفت تا به کنج فلک          همچنان قطره مذاب  شدم 

بازهم سوخت جان من ازدرد     تاکه من شکل یک حباب شدم

باز هم در میان آتش و آب           سوختم تا که در ناب  شدم 

لیک از کف برفت صبر وقرار        تاکه عکسی بروی قاب شدم

روی یک قاب بر روی دیوار        بیخود از خویشتن خراب شدم

پر کشیدم ز،قاب چوبی هم        تا چو     لبخند     آفتاب شدم 

رفتم   از آسمان  گذر کردم        همچو صدکهکشان شهاب شدم

بازهم سوختم به شام  سحر      تا درخشان چو   آفتاب  شدم 

 

صدیقه اژه ای           دیوان گلشن سحر 

مدیر وبلاگ     شیدای اصفهانی 


[ دوشنبه 99/6/24 ] [ 6:21 عصر ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 218
بازدید دیروز: 227
کل بازدیدها: 1134508
دانلود فایل با لینک مستقیم