سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

امامزاده سید محمد جنب دانشگاه صنعتی اصفهان  امروز عصر توفیق زیارت این اما زاده را با بچه ها پیداکردیم اما زاده ای در دامنه کوه سید محمد گنبد کاشی کاری بامناره های بلند وباریک پلکان سیمانی در مسیر ما سنگ نوشته های از خیل شهیدانبا سن های پایین از دوازده ساله بیست ساله و....همانجا مکثی کردم سر احترام دربرابر   آنان فرود آوردم حمد سوره وبعد با خودم گفتم همه ما مدیون خون پاک این شهیدان سرافرازیم هما نجا گفتم وای بر احوال کسانی که پا روی خون این شهدا میگذارند برای منافع شخصی حزبی وگروهی شهیدانی که از همه چیز خود گذشتند تا اسلام بماند ودر همین وقت بود که متوجه شدم این سنگنوشته ها دارد آسیب میبیند وآنطور که شایسته است نسب نشده وچندتا عکس از این شهیدان بیشتر به چشم نمیخورد درحالی که سنگنوشته ها زیاد بودند که جای تامل دارد ومسئولین با ید بیشتر به آن توجه کنند   همچنین مسئله نظافت ونظم صحن وسرای امام زاده واطراف آن است که بسیار جا دارد به آن توجه شود وزائران نیز باید نظافت را رعایت کنند اما نمای باشکوه امام زاده  در دامن کوه ودور نمای شهر اصفهان بسیار دوست داشتنی است بخصوص هوای دلپذیر ونسیم اردیبهشت ماه اصفهان وعلاقه زایران به این امام زاده یکی از دوستان گفت جواز کربلا را از آقاسید محمدبگیر ومن نیت کردم من علاقه خاصی به این امام زاده ودیگر امام زاده ها دارم  دارم نه من  بلکه همه ایرانیان امام زاده ها را دوست دارندواز آنها حاجت میگیرندمن در معنویت آن جای همه شما خالی کردم همه شمارا دعا کردم به ایرانیان سر افراز ومسلمانان جهان و ....

                                        شیدای اصفهانی                                                   


[ جمعه 89/2/10 ] [ 11:34 عصر ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 209
بازدید دیروز: 305
کل بازدیدها: 1135069
دانلود فایل با لینک مستقیم