سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

میگم دوست دارم میگی ببین از تو چی می خو ام میگم تو که نیازی به من و ا مثال من نداری میگی خو استن من برای 

نیاز نیست تفا وت تو با من این هست که تو همه چیز و برا ی خو دت می خو اهی ومن فقط برای خو دت چیزی را میخو ام

نه خو دم ومن مثل بچه های کو چو لو سرم را میزا رم تو دا من بر مهرت وهای های گریه میکنم آنو قت نوا زشم میکنی و میگی چقد ر این اشکها ی تو را دوست دارم ومن فکر  می کنم  که را ستی راستی از خو دم چیزی ندا رم همه چیزا مال اونه حتی نفسی که می کشم و چشمی که بهم میز نم نگا هی که می کنم بهش میگم خدا جون تفا وت من وتو اینه که من هیچی از خو دم ندا رم وتو همه چی داری ومن باید با تمام وجود بند گی تو را بکنم و تو میگی من همین و از تو می خو ام تا بیشتر بهت تو جه کنم ومن میگم چقدر با ید نا سباس با شم که حرف تو را نشنوم و دست به کا ر هایی بزنم که گفتی نکن


[ دوشنبه 87/10/30 ] [ 1:55 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 346
بازدید دیروز: 487
کل بازدیدها: 1136532
دانلود فایل با لینک مستقیم