سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

همه لحظات وساعات روز وشب دوست داشتنی هستند اما روز شنبه روز نو وتازه کاری با یک دنیا برنا مه ریزی وپی گیری دسته ای از کارها روی خط ریل در حالعبورند وبرخی در حال بروز وظهور اما روز شنبه روز عشق وامید وتلاش مضاعف وخدمت بهترروز شنبه برای من روز دیدار با مردمی که دوستشان دارم وبا دل وجان به سخنا نشان گوش میدهم تا با مشاور ه ومسا عدت گره ای از کا رشان بگشایم وخدا را شاکرم وچقدر در این روز نفسها یم را تازه تر احساس میکنم وچقدر خودم را به آسمان خدا نزدیک میبینموچقدر با ید از او تشکر کنمکه با زهم توفیق خدمت وفرصت تلاش بیشتر پیدا کردم من این روز واین کار را با هیچ پست ومقام مقال دیگری حا ضر نیستم عوض کنم

 

اما توای هم وطن خوبم که چون جان خود دوستت دا رم اگر آدم بی حوصله ای دیدی جوان کسلی دیدی به بگو بپا شو از این فرصت طلایی عمر خود خوب استفا ده کن ای هموطن خوبم مگذار شنبه ها یت به بیهودگی از دست برود تو مسلم توا نا یی های فرا وانی داری وتو حتما از انسانهای موفقی هستی که میتوانی کار ها ی بزرگ بکنی فکر های تا زه داشته باشی

 

شادمان باش زندگی زیباست      بهترین روز روز خوب خداست                                                شیدای اصفهانی

 

 


[ شنبه 89/4/12 ] [ 8:24 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 163
بازدید دیروز: 227
کل بازدیدها: 1134453
دانلود فایل با لینک مستقیم