سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

اوگفت میخواهم مها جرت کنم بروم به او گفتم عزیزمن به هرکجای عالم که میخواهی بروی وزندگی کنی ازادی برو اگر فکر میکنی وسط حرفم پرید و گفتنه من میخوتهم کنده شوم پرواز کنماوج بگیرمبه او گفتمسیرو سفر وگردشو سیاحت بسیار خوب وارزند ه است سبب رشد وتعالی است اما.خوب گفت چی بگومنظورت چیست  ؟با نگاهی عمیق به چهرهدوست داشتنیش گفتم مهاجرت کن اما سعی کن هرکجای عالم که میروی خودت باشی با تمام ویزگی های ملی مذهبی هر کجا ی عالم که زندگی میکنی یک ایرانی مسمان معتقد به اصول اسلامی باشی  فرهنگ ناب محمدی را ترویج کنی با اخلاق وکردار و رفتارتسعی کن قبل از رفتن خوب فکر کنی کیستی چه میخواهی به ارزشهای والای الهی بیندیش به کرامتی که خداوند به تو ارزانی داشته قدر ومنزلت خودت را بشناس

رابطه خود وخالقت را حفظ کن  مبادا از آنانی باشی که خودشان در برابر فرهنگهای غربی میبازند ودست پاچه میشوند وخودشان را با همه ارزشهای وا لا یشان مفت میفروشندمبادا از کسانی باشی که اباحیگری را وسکولار بی ریشه را برای خود انتخاب میکنندخرافه وخرافه پرستی را مرام خود قرار میدهند واز شکاکین هوا پرست میشوندمهاجرت کن اما آسیب ها را بشناس  او گفت من میخواهم خودم باشم ازماندن بیزارم 

                                                                                                        شیدای اصفهانی


[ جمعه 89/8/7 ] [ 11:19 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 129
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1131608
دانلود فایل با لینک مستقیم