سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

چند سالی   موضوعی فکر منو بخودش مشغول کرده بود خیلی با خودم کلنجار میرفتم چرا ؟بچه ها از یک معلم

خوششون میاد واز یکی دلخوشی ندار ندچرا ؟خونه خاله که میرم برام جالب نیست وخونه عموم را دوست دارم .چرا ؟وقتی

مامان میره مسافرت کاری وضع خونه یک جور دیگه میشه راستش من هفده سال دارم بیشتر سرم تو کتاب ودرس هست اما

چند تا دوستی هم که دارم مثل هم نگاهشون نمیکنم .یک خواهر چهارده ساله هم دارم که خودشوتودل مامان وبابا حسابی جا

کرده من هم تلاش خودم را میکنم اما مثل اون نمیتونم خودم را تو دل اونها جا کنم بیاد دارم یکی از معلمان سر کلاس میگفت

بچه ها من وبرادر دوقلوم با هم از نظر روش وکردار با هم خیلی فرق داریم اون نظم را دوست داره من بی نظمی را من واو یک

اطاق داریم با دوتا کمد کوچک کمد او ن همیشه مرتب روی تختش منظم اما من برعکس او مامان بابا م خیلی روی من وقت

گذاشتند اما من کار خودم را میکنم اون میگفت حالا هم که ازدواج کردم همه کارام با اون وبقیه متفاوت است ومن دوست دارم

اینطورباشه وقتی درباره حرفهای معلمم فکر کردم سئوالی برام پیش اومد آیا روش ورفتار من چقدر توانسته به تعداد دوستداران

من بیفزاید اگر من هرکاری را که خودم لذت میبرم ودوست دارم    انجام بدم همین برای من کافی هست آیا این همه ی خواسته من است

 یا به جلب محبت ودوستی بادیگران و...نیازمندم راستی چرا ؟برخی محبوب القلوب میشوند وچقدر کسب موفقیت میکنند

وچقدر کلامشان ونظرات آنان برای دیگران قابل

احترام است آیا این بخاطر بکار گیری روش صیح وگفتار کردار پسندیده آنان نیست. آنان میدانند چگونه وکجا وچرا ؟وچه انجام بدهند

از آن به بعد به رفتار خودم وخواهرم بیشترتوجه کردم ومتوجه شدم من ضعفهایی دارم که باید باروش اصولی ومنطقی آن را برطرف

نمایم  به راهکارهای روابط بین فردی بیشتر توجه کنم برای سلیقه وخواسته های شخصی خود پگیجی تهیه کنم همچنین دیواری را که در ذهن

خود بنا کرده ام که مرا با دیگران متمایز میکنددیوار بدون در نباشد به نظرات دیگران وعواطف انسانیشان اهمیت بدهم خودم را تافته جدا بافته از

دیگران ندانم به محبت های آنان نسبت به خودم واقف گردم گوش شنوا وچشمی بینا داشته باشم روی تکبر خود بینی خود خواهی خود پا

بگذارم از انتقاد به جای دیگران  .عصبی نشوم اجازه بدهم راحت بامن حرف بزنند از تمجید هم خودم را گم نکنم

به الگوهای موفق اجتماعی توجه داشته باشم این را بدانم در بازار میوه همه جور با تنوع رنگ وطعم خاصیت ودرجه یک ودو وجود دارد آدمها هم

همین طور توقع نداشته باشم همه چیز در حد اعلا برای من باشد با هرکس فراخور حال خودش رفتار کنم

کلامی را که بکار میگیرم همه فهم باشد ادبیات سلیس وروان از ته دل همه را دوست داشته باشم ونسبت به اشتباهات آنها گذشت داشته

باشم  در روابط بین فردی به فرهنگ ارزشهای دیگران بیشترتوجه داشته باشم

 با خودم نزدیک ودوست باشم در شناخت روحیات روانشناختی کوشش نمایم از همه مهمتر روی خودم کار کنم

                                                                                                                           مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی


[ پنج شنبه 90/5/6 ] [ 12:25 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 204
بازدید دیروز: 233
کل بازدیدها: 1135903
دانلود فایل با لینک مستقیم