سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

شاید من اگر به چشم خود نمیدیدم باور نمیکردم چند سال پیش صندوق خیریه را به سرقت بردند پیگیر شدیم اما اثری از آن نیافتیم

تا یکروز زمستانی که دردفتر انجمن بودیم یک جوان بیرون از دفتر ایستاده به یکی ازهمکاران گفت من با مسول انجمن کاری داشتم مثل

همیشه رفتم ببینم چکار دارد جوان با  عذر خواهی واظهار ندامت گفت خواهرم مرا ببخشید جوانی ونادانی من ودوستم باعث شد دست به

چنین کاری بزنیم تعجب کرده بودم چه کاری کرده که از من عذرخواهی وطلب بخشش دارد گفتم آقا من نمیدانم کیستی وچکار کرده ای که به

بخشش من نیاز داری اگر کاری از دست من برمی آید بگو وگرنه به سلامت مرد جوان التماس بیشتر کرد وگفت تورا بخدا به همان حضرت رقیه

صاحب این انجمن تعجب من بیشتر شد گفتم حرفت را بزن گفت دوسال پیش نزدیکای غروب بود من ودوستم که هردومعتاد بودیم تصمیم

گرفتیم صندوق خیریه سرقت کنیم راستش پول قابل توجهی در آن نبود ولی از آن زمان تا حال من دارم عذاب میکشم واتفاقاتی برایم پیش آمد

که تصمیم گرفتم بیایم هرچه شما گفتید بپردازم در همین لحظه همکارم گفت بیست هزار تومان ومنهم نظرم همین بود جوان سرشوق آمد

وگفت خدایا شکر یا حضرت رقیه س از توممنونم اوپول را پرداخت وگفت راستش وقتی به این فکر میکردم این انجمن به نام سه ساله امام

حسین علیه السلام است بخود میلرزیدم به اوگفتم میتوانستی بیایی از ما کمک بخواهی هم برای رفع مشکل هم ترک گفت با ور کنید

همین پشیمانی وندامت واحساس شرم باعث شد که من نذر کنم    کمکم کنند تا بتوانم ترک کنم وهم اکنون پاک سلامت هستم آمدم نذر

خودم را ادا کنم      سلام بردختر سه ساله امام حسین  علیه السلام حضرت رقیه خاتون سلام الله علیها

                 مسول انجمن                                                                                          مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی


[ شنبه 90/6/5 ] [ 6:2 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 423
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1131902
دانلود فایل با لینک مستقیم