سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

از اول روز که البته براش ساعت ده صبح است وقتی بیدار میشه هی دنبال بهانه میگرده بعد هم که صبحونش را میخوره نزدیک دوساعت به

سر وصورتش ور میره ساعت دوازده از خونه میره بیرون نمیشه ازش چیزی بپرسی میگه به موبلیلم زنگ بزن دیگه اون را نمیبینم تا دوازده شب

اون بچه بود که منو پدرش اختلاف پیداکردیم چند سال پیش هم پدرش تصادف کرد وفوت شد من تا حالا دوبار ازدواج کردمیکی که پیرمد زن

مردهای بود که چندین بچه بزرگ داشت اونها سر خونه زندگی خودشون بودن این پیرمرد خیلی مومن وبا خدا بود منو بچم راحت بودیم ولی

عمرش کفاف نداداز اون یک مغازه کوچک به من رسید بعد هم بایک مرد زن طلاق داده ازدواج کردم که اونهم کلاه بردار بود دار ندار من را گرفت

ورفت که رفت بعدش گفتم دیگه ازدواج نمیکنم با پسرم زندگی میکنم که اونهم توی این همه گرفتاری من حالا بیا وببین با رفیقای نامردش داره

چه بلایی سر خودش ومن میاره راستش روزگار سختی دارم یک خشت خونه دارم در محله پایینشهر خونه که نه یک اتاق مخروبه این را باکار

زحمت خریدهام این پسر میگه بفروش پولش را بده به من اصلا فکرمن نیست مدتی که یک تومور توی سرم زده حتی پول دکتر ودارو ندارم

این پسر از زیر سربازی هم در رفته دستش را جایی بند نمیکنند من تازه چهل سال دارم دستهاش را نشون داد انگشتانش کج موج شده  

میرم روقالی کار میکنم راستش پسرم تا اول دبیرستان درس نخوند از مدرسه فرارمیکرد هنرستان هم نرفت حالا با کوهی از غم واندوه وناتوانی

کسی گفت بیام اینجا کلی گشتم تا پیدا کردم پدر ومادرم را سالها پیش از دست دادم وخواهر وبرادرم را نمیدونم کجا هستندسر ازدواج سوم

من بامن قهر کردندبیشتر از همه چیزنگران پسرم هستم راستش تا حالا در بدبختی بزرگ شده

                                                                                                                      مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی


[ پنج شنبه 90/9/3 ] [ 8:29 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 639
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1132118
دانلود فایل با لینک مستقیم