سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

دوست عزیزسالهاست که باتو آشنا هستم.واز صمیم قلبم l موفقیت وسربلندی تورا آرزومیکنم

من تنها دوستی هستم که در هر اموری میتوانم یاریت کنم وهیچگاه تورا تنها نگذارم من به سویت می آیم ویقین دارم تو هم مرا می شناسی اگر من را شناختی دیگر نمیتوانی بدون من باشی.در دنیای معاصر همه دنبال گم کرده خویش سر گردان وحیران هستند.

واغلب خود را فریب داده دنبال سر گرمی های آنی وزود گذر بفراموشخانه های لهو ولعب رفته

ومن از آنان می پرسم فاین تذهبون بکجا میروید.من به آنها هشدار میدهم که سرانجام بیهودگی افسوس بی پایان است.

وشاید خودشان هم بدانند ولی توجه ودقت ندارند.وگاهی عنادمی ورزند جای تعجب نیست آنان چشم دارند اما نمی بینند گوش دارند اما نمی شنوند.

غرق آرزوهای واهی خویش هستندآنان نمیدانند چقدر دوستشان دارم.

نمیدانند چقدر سعادت آنها را خواهانم مرا شناختی من قرآنم منونورم در ظلمت عالم من ندای عدالت حقیقت هستم من عاشق انسانم من بشیر ونذیرم من آسمانی هستم من توشما هستم مر ابخوانید وبفهمید همه غمهای عالم از دلتان بیرون میرود بیماریهایتان شفا پیدا میکند شعله های دانش خرد در وجودتان مشتعل ونور گرما معرفت وجودتان را سرشار از زیبایی میکند

شما مرا نمیشناسید رموز عالم در من نهفته است شما بکجا میروید من از طرف قادر متعال هستم هیچ قدرتی به اوراه ندارد همه عالم درپیشگاه اوخاضع هستند من قرآنم

باشما سخن بسیار دارم گوش دل باز کنید من با شما یممن پناه یاور شما در هر دوسرایم به ندای وجدانت گوش فرا بده

           اثر صدیقه اژه ای                                      مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی


[ سه شنبه 90/9/22 ] [ 10:54 عصر ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 305
کل بازدیدها: 1134878
دانلود فایل با لینک مستقیم