سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

دوستی میگفت هر چیزی واحد وزنی داره مثال طلاگرم وبرخی چیزها بامتر سنجیدهمیشود و..

اما اخلاق که اهمیت بسیاری هم دارد معیار مشخصی ندارد اخلاق خوب وبد چیست هرکس با معیار شخصی وذهنی خود آن را می سنجد . وهرکس میگوید اخلاق من خوب است بخاطر همین همه از خود راضی شده اندبرای این که معیار مشخصی ندارد

آنچه که حقیقتا در جامعه وخانه مدرسه موسسات وارگانها ونهاد ها در بازار وداد وستدهای مادی وکاری می بینیم یک ضعف بزرگ اخلاقی است که دارد به پیکر جامعه لطمه میزند .

هر کس هر کاری دلش میخواهد انجام می دهد وبا سربلندی هم میگوید درست است

وچه حق وناحق ها که گفته وانجام داده میشود وآن را در لباس حق جلوه میدهدامروزمنیت وخود خواهی جای اخلاق ورفتار اسلامی را گرفته است .

دلسوزان وخردمندان مسولان باید بیشتر از پیش به آن توجه کنند.وقتی خلق وخوی ادمها شخصی میشود هرکس میخواهد سهمی برای خود قایل باشد حق را نادیده میگیرند چه باید کردوقتی دنیای همه بکوچکی ذهنشان میشود وآرمانهای والا قربانی هوای نفس میشود چه باید کردمن با صدای بلند میگویم داریم دچار مشک میشویم هشدار مبدا که وحدت کلمه را فراموش کنیم بیایید کارگاه های اخلاقی را در سرا سرا کشور برای ارگانها نهاد ها وبازار نهاد خانواده برگذا ر کنیم بیایید یک میزان مشخصی برای اخلاق معین وتعریف کنیم تا همه بدانند اخلاق خوب وشایسته ان است نه نظرات شخصی وگروهیو..

 اثر صدیقه اژ ه ای                       مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی


[ چهارشنبه 90/9/23 ] [ 6:41 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 241
بازدید دیروز: 200
کل بازدیدها: 1131307
دانلود فایل با لینک مستقیم