سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

راستش ازخدا که پنهان نیست برات بگم چند سالیه که دارم توی دفتر م برای آقاحضرت صا حب زمان

 نا مه می نویسم وبا او حرف دلم میزنم اینکار خیلی به من تسکین میده اما هر بار که نا مه مینویسم با

 تا ریخ مخصوص هما نروز خیلی به من کمک می کنه که متوجه بشم چقدر ازاون مشکلا تی که داشتم حل شده چند وقت پیش بود که دیدم مشکلی برام نمونده که حل نشده با شه البته گمان نشه که درخواست های من چیزهای ساده ای بو ده از بیما ری گرفته تا ...آخه میدونی چیه اقای ما خیلی خیلی

مهربون دلسوز آگا ه از همه چی با خبره همین حالا دا ره اشکهایی را که از عمق دلم تو چشمام جمع

 شد ه می بینه آخه اون صاحب عالم و همه ی ما به اون تعلق دا ریم اون مارا حتی بیشتر ازخود ما دوست دا ره را ستی شما وبلا ک نو یسها بگین کدام وقت به اون ابراز محبت وعشق کردین بی جواب موندین فکر میکنین چه کسی تا حالا آب رو آتیشهای دا خلی و خا رجی ریخته و...البته بعضی ها تا میای اسم آقا امام زمان را ببر ی زود یه انگ میزنن در حا لیکه عشق بامام جزءذات این مردم با صفای ایران شد ه و  با تمام وجودشون ایمان دا رند امشب میگم آقا جون کمک کنید تا ما ملت ولا یی به یاری خدا بتوا نیم زمینه سا ز ظهو ر شما باشیم آقا جون دست ظلم فساد را از سر این مردم کم کنید. شیدای اصفها نی


[ جمعه 88/5/16 ] [ 1:46 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 305
کل بازدیدها: 1134902
دانلود فایل با لینک مستقیم