سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

بار خدایامن چیزی ندا رم که بتو هدیه بدم در حالی که تو همه چیز به من داده ای تو با این بخشندگی عطو فت و مهر بانی مرا به خو ا سته هایم رسا نده ای اما من که عا جز وناتوا نم حتی از به جای آوردن شکر یکی از نعمتهای تو  .منی که پر تو قع هستم هر لحظه بهانه ای تازه از تو میگیرم واز تو چیزی

 میخو ا هم

وتو با صبوری صدایم را میشنو ی ونوا زشم میکنی واشک چشمم را پاک میکنی و آنگا ه منهم ما نند کودکی معصوم با اعتمادتوکل بر توسر بر دامان پر مهرت میگذا رم و به خواب میروم در خواب هم مرا رها نمیکنی

و شیرینی محبتت را به من می چشانی مرا بباغها ی پر گل و سفر های رئو یایی میبری ومن آنجا هم میگو یم خدا یا میخو ا هم چیزی بتو هدیه بد هم و تو به من میگو یی ای بنده سر کش من فقط به آنچه گفته ام عمل کن آنهم برای خو دت نه من ومن شرمنده میشوم بیدار میشوم وضو میگیرم و به نماز می ایستم که تورا راضی کنم اشک میریزم به خا طر اینکه دستم خا لی است ومی فهمم که تو چقدر بی

 نیا زی

ومن نیا زمندبا دلی شکسته صدا یت میزنم وتو لبخند میزنی و میگو یی اگر میخو اهی نما زت را بپذیرم اعمال وکردار و اخلا قت را دریاب  به آن توجه کن ومن تمام همتم را بکار میگیرم تا مطابق خو استه تو عمل کنم وتو باز میگویی کردار واخلاق                                                           شیدای اصفها نی


[ دوشنبه 88/5/19 ] [ 3:10 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 343
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1131822
دانلود فایل با لینک مستقیم