سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

گر روی زمینم آسمان جای من است    فردوس برین منزل وماوی من است

صد  غلغله... بر پاست درون جانم     عشق ازلی  منزل و..ماوی  من است 

هرچند  که من روی زمین امده ام      سرشارز، عشق وشوردنیای من است

هرلحظه گذشت برمن اینجا یکسال   خود شاهد من نغمه ی مانای من است

این آتش اندوه... بجا مانده  به دل   سوزی  به دل خسته وشیدای من است 

                             گر. آمده ام نزد ..شما  ای یاران

                                تقدیم شما شهد غزلهای من است 

صدیقه اژه ای 

کتاب آوای عشق         مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی                 

 

 


[ پنج شنبه 103/7/26 ] [ 9:15 عصر ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 69
کل بازدیدها: 1172808
دانلود فایل با لینک مستقیم