سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

خوش آنکس که برخلق احسان کند              نگا هی به اشک  یتیما ن کند     شیدای اصفهانی

به صدر مجلس اگر خویش رانبیندکس          چه غم خورد اگرش هیجکس نبیندکس 

                                                                                                  سرور اصفهانی 

درطریق عاشقی از جان وسربایدگذشت       همچو مجنون ازدل کوه کمربایدگذشت  شهیر اصفهانی  

عمری به انتظار نشستم    نیا مدی              در را به غیر روی تو بستم نیامدی اطریشی   پروین

بیااین عاشق شب زند ه دارکوچه باغت را      بنوشان آن شراب کوچه با غت را        فرد

چو بنابه خواهش دل به وفا شتاب کردم        همه سقف آسمان رابه سرم خراب کردم  فرودستان

تا نگردد شمع روشن در میان خا نه ای          کی بگرد روی او پرمیزند پروانه ای           قانع

دیوانه ام امشب خبر از خویشم نیست           جز عشق رضا در دل دلریشم نیست     شایان

خدا وندا دل من در حجاب    است                 دلم گم کرده را ه صواب است             لیلا عسگری

چنان بزیور اخلاق خوش بیارا خویش              که تا خورند بتو غبطه مردمان کم وبیش     تربت

ای که بیرنگ و زلالی   مثل آ ب                    من تورا میخو اهم ای روئای ناب       آرزو در ویشی

رفتم بگلزا ری شبی تا آنکه بینم لاله ای          از آسمان دیده ام بررخ نشاندم ژاله ای      خا کی

                                                                         انجمن شعر و ادب شیدای اصفها نی


[ شنبه 88/6/14 ] [ 1:23 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 166
بازدید دیروز: 200
کل بازدیدها: 1131232
دانلود فایل با لینک مستقیم