سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سلام بر تو ای کودک بینوا که از نگاهت شراره یاس و نا امیدی میبارد وچهر ه رنگ باخته ات دل هرآدمی را بدرد می آورداز این پس که بامن آشنا شدی غمگین مباش من تورا همانند فرزندان خود دوست میدارم پاها ی مجروحت را مرهم میگذارم وگردو غبار اندوه را از دلت میزدا یم دیروز با بغضی که در گلو داشتی در حالی که قطرات اشک سردی از گوشه ی چشمان سیاهت جاری بود گفتی امسال نمی توانی به مدرسه بروی ودرس بخوانی راستش شوق شور علاقه تورا که دیدم با خود عهد کردم از هم اکنون تا هر کجا که مایل به ادامه تحصیل وفراگیری علم و دا نش داری تورا یاری کنم ودو روز بعدتو به دفتر آمدی    ولیست نیاز های مدرسه را به من دادی  و مادرت گفت بیایید برویم بخانه ما ومن آمدم وآه از نهاد کشیدم آری ای کودک بینوا تو قابل تحسینی چرا ؟که عشق تو به کسب فرا گیری علم ودا نش ستودنی است

چرا ؟که فشارهای گرسنگی ونادا ری وفقدان امکانات نتوا نسته تو را از پای در آورد بلکه تورا مقا وم کرده که تسلیم نشوی وبا تمام وجود روی پای خود بایستی ودرس بخوانی تو باید الگو باشی برای کسانیکه همه چیز دارند واز آن بهره نمی برند  .آری وتوچه شادمان شدی وقتی نیاز های تو بر آورده شد انگار همه دنیا را بتو هدیه داده بودند از من پرسیدی آیاهمه اینها مال من است ومن همان لحظه از ته دل خدا را سپاس گفتم که تورا شادمان دیدم                                انجمن مددکاری حضرت رقیه خا تون اصفهان


[ پنج شنبه 88/7/9 ] [ 8:8 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 385
بازدید دیروز: 200
کل بازدیدها: 1131451
دانلود فایل با لینک مستقیم