سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

یک روش وراهکار انسانی.اینکه شمااول درخودتان اعتماد بنفس بوجود آورید.

وبعد به دیگران دوستان فامیل .آشنا .همکار وهمسایه این رااستمرار ببخشید

من به شما اعتماد دارم

شما انسان مطمئن ودرست کردارید

شخصیتی سالم وصالح دارید

از وجنات شما پیداست خودتان را باور کنید

.این را باید بادلتان بگویید وبا حرکات بدن نشان بدهید شما درستکار هستید هر کس با رفتار درست شما مواجه بشود بخودش نهیب میزند.

ای بابا روی من حساب می کنند. من به چشم می آیم همه چشمها مرا می بینند

ورفتار م را تحسین می کنند

.اگر من مورد اعتماد هستم پس کسی هستم

با این روش فرد درخود احساس بزرگی میکند

ازتحقیروکوچک شدن ابائ میکند

دست از پاخطا نکنم

.اگر حرفی ومالی را به امانت به من داده اند درست از آن مراقبت کنم .

لااقل برای خودم ارزش قائل باشم .تا ثیر این روش را خودتان امتحان کنید 

بزرگترین خطا وگناهی که از ماآدم ها سر می زند

کوچک وتحقیر شمردن افراد است

با آبروی مردم بازی کردن است همه ماخطا واشتباه داریم.

هیچکس معصوم نیست. اما باور کنید بسیاری وفراوانی گناه تقصیر.رفتار گفتار نابخردانه خود ما است

.وقتی قبح گناه یاخطایی رابا خود خواهی ازبین میبریم

آنرا فاش می کنیم

باعث انتشار وسرایت آن درجامعه می شویم .

گناه بزرگ مااین است که به خود اجازه می دهیم

وارد حریم خصوصی افراد بشویم ما چکار بزندگی دیگران داریم 

اگر مشکلی را می توانیم باید برطرف نماییم

نه این که نیمه پنهان زندگی دیگران را آشکار نماییم 

وآبروی مردم را ببریم

نکته آخر- هرکدام از ما درایجاد اعتماد واعتمادسازی گامی برداریم  

سعی کنیم بد .بینی. منفی نگری وریب وریارااز خود دور کنیم

تاقلبی آرام ودنیایی زیبا داشته باشیم 

به همدیگر دروغ نگوییم.

نقاط ضعف خود رابه قوت تبدیل نماییم ودنبال فرصت طلبی نباشیم .

                                      مدیر وبلاگ شیدای اصفهانیگل تقدیم شماگل تقدیم شما


[ جمعه 93/12/15 ] [ 12:0 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1131564
دانلود فایل با لینک مستقیم