سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

در ایران که بودم چه راحت به مراسم روضه امام حسین ع میرفتم در اطراف محله  ما که بالا ی شهر هم بود چندجا روضه بودمن برای همه آنها احترام قایل بودم ولی ار بین آنها به مراسمی میرفتم که بی بیرایه وسخنران آن باسوادتر بود میرفتم تا بیشتر وبیشتر با حادثه جانگداز عاشورا  آشناتر  وعاشق تر شوم می رفتم تا حسینی شدن را از یا ران امام حسین ع بیاموزم  مداحان و روضه خوانان که یادشان بخیر باد چه میکردند به خصوص شب  تاسوعاوعاشورا ومن چقدر دوست داشتم این دوشب بخصوص شام غریبان وقتی به کودکان بی بدر وخیمه های سوخته وبیماری امام سجاد بدنهای بی سر و..می اندیشیدم صبر و تحمل حضرت زینب س را تحسین  میکردم غم سنگی  روئ قلبم احساس میکردم واشک امانم نمیداد  بیاد دارم دبیری داشتیم که میگفت بچه ها اگر تمام عالم را بگردید هیچ خبری نیست هر چه هست نزد اهل البیت است ومن این را بو ضوح در یافتم وسفار ش آن عزیز را محترم میشمارم که گفت خیر دنیا وآخرت بدست آنهاست من  چند سالی است که به بیش واز محرم میروم  دوست دارم  اسم من هم در دفتر عزا دا ران اما م حسین نوشته شود ودوست دا رم روضه خوانی کنم

حقیقت اینکه وقتی هم بچه 5 /6 ساله بودم با مادر بزرگم می رفتم روضه وقتی همه حسین حسین میکردند و به سینه میزدند من هم میزدم ریر گریه یکبار یکی از همسا یه که کنار من نشسته بود بعد از تمام شدن روضه برسید چته اینقدر گریه میکنی گفتم هیچی امام حسین رادوست دارم ومیخوام وقتی

 بز رگ شدم امام حسین منو تنها نزاره همسایه ما خندش گرفت امسال هم که برای اولین با رفتم به ریارت آ قا دلم نمیومد از کنار ضریح مطهرش بلند بشم بهترین جای دنیا نصیبم شده بود بین ضریح امام حسین وحبیب ابن مظا هر می نشستم قر آن را روبروئ صورتم میگرفتم  تلاوت میکردم وگاهی همانوقت هم صدای اذان در فضا می بیچید آنوقت دلشکسته وتکه با ره من از شوق میلرزید اشک امانم نمیداد و به حق همه دعا میکردم  و.. روز های داغ مرداد بود که در بین الحرمین آنچنان عطش به من دست  دادکه تا مغز استخوانم را سوراند واینجا بود که و...وایکاش من فدای حسین ویاران با وفا یش میشدم خدایا من را فدای آنان کن من  چیزی  غیر این نمیخواهم به دوستم گفتم امسال بهتر وبیشتر معنی مصیبت را می فهمیم   وامسال برای من با همه سال های دیگه فرق میکنه امام حسین ع با قیام به حق خود چه چیزی را بما یاد داد وما در قبال آن چه باید بکنیم  امام در احیای ارزشهای الهی واسلامی جان خودرا فدا کرد او از مرگ در راه خدا نهرا سیدامام حسین ع  عاشق محبت کردن وهدایت مردم بود او نماد همه ارزشها وخیر ها ونیکی ها بود وخواستار عدا لت وتقوائ الهی بوداوزیر بار ظلم نرفت اواول امر به معروف کرد وبه بای هرجه گفته بود ایستاد  اما م  حسین ع جدا کننده حق از باطل است کشتی نجات بشر از جهل وشرک و گم را هی است                                           شیدای اصفهانی      تورنتو کانادا


[ چهارشنبه 88/10/2 ] [ 10:2 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 178
بازدید دیروز: 265
کل بازدیدها: 1134733
دانلود فایل با لینک مستقیم