سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

  آتش پنهان دل    گلشن وبستان دل    کفر وهم ایمان دل    دردی ودرمان دل 

ازغم تو درتبم        سوخته جان وتنم     شمع وشراب شبم      ذکر تو هم بر لبم 

مهر توهم درنظر       داغ تو هم بر جگر      هیچ ندارم حذر      پا بنهم در خطر 

نور موید تویی        سرور وسرمد تویی       طالع امجد تویی    مسجد ومعبد تویی 

سجده گهم روی تو      خاک  در کوی تو        جلوه ی جادوی تو     روی تو وموی تو 

آتش سینای دل           سرخی صهبای دل      ماهی دریای دل       مامن وماوی دل 

آه کشم بی امان             شعله زنم در جهان      خانه دل کهکشان    مهر تو بر دل عیان 

سرخی هر بامداد     از تو دلم گشته شاد        مهر تو برجان فتاد    هستی من شد به باد 

همره وهمراه من    همنفس آه من    همدم آگاه من    روشنی راه من     محرم وناموس دل 

پرده ی قاموس دل       مهر تو فانوس دل      عشق تو سالوس دل        با تو چو آتش شوم 

شعله سر کش شوم      خرم ودلکش شوم     چون می بیغش شوم     سر بنهم پای عشق

بحر  تمنای عشق         سرو سمن سای عشق      قامت رعنای عشق      مونس دلهای زار

زمزمه  ی آبشار             رایحه   ی   نوبهار        بردل وجانم ببار       درد دلم بی دواست

با تودلم آشناست   از همه عالم جداست      خالی ز،رنگ وریاست

اثر صدیقه اژ ه ای

آتش مهر                           مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی

 

 


[ چهارشنبه 96/12/23 ] [ 10:13 عصر ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 168
بازدید دیروز: 265
کل بازدیدها: 1134723
دانلود فایل با لینک مستقیم