سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

امان از دست آدمها       آدمهای دست به عصا    دست و دلباز  دست تنگ   دست بچسب    دستخوش   دست اندرکار   دست بکار

دست بردار                 دست انداز         دست به سر کن     دست کچ     دست چلاق وسیب سرخ     دست هاون     دست باچه

دست به دامن            دست بدست       دست مایه          دستمال         دستبند           دست ساز     دست شمار    دستشویی  

دست و رو بوسی         دست چین         دست به قلم       دست کم      دست بالا     دست اول ودوم و..    دستور     دست بکار

دست ورو                  دستکش            دست از با دراز تر     دست مریزاد                 و...

 

                                                                          گفتم عزیزم

دوست دارم آدم تازه ای باشم با یک نگا ه نو  از ماندن بوسیدن بیزارم   گفتم عزیزم تو هرچه داری نو وتا ز ه استگفت من خودم باید این را بفهمم اما نمیدانم چگونه گفتم مسا فرت کن کتاب مطالعه کن و..گفت فرصت ندارم وقت کم است من یک کارمندم مشکلات کاری رسیدگی به زن وفرزند رفتن به ما موریت های شغلی و..گفتم با یک برنامه ریزی درست میتوانی به مطالبی که میخواهی برسی به فکر فرو رفت گفت تا ببینم گفتم توهمه چیز داری گفت باید بیشتر وقت بگذارم البته اگر فرصتی و..بود           شیدای اصفهانی 


[ چهارشنبه 89/1/11 ] [ 9:20 عصر ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 276
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1131755
دانلود فایل با لینک مستقیم