سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

از شیطان آموختم ،که عابد نباشم عبد باشم!تسلیم باشم!تکبر نورزم ،

توجیه گر نباشم خود را برتر ندانم ،مزدور نباشم ،فریبکار نباشم ،شیطان ،

خود را دید ،خدا را ندید ،از شیطان آموختم ،که تنها دانستن وفهمیدن کافی

نیست ،باید به دانسته هایم لباس عمل بپوشانم از اینکه من کیستم ؟به خود

مغرور نشوم ! سرانجام افکار واعمالم چیست ؟ این برای من مهّم است ،

از شیطان آموختم که درس گفتن وتکیه بر کرسی زدن درجمع فرشتگان بودن 

آسمانی شدن نمی تواند ضامن سر انجام من باشد،امکان سقوط در هر حال 

وجود دارد،تصمیم انتخاب وتلاش من است که سر نوشتم را تغییر می دهد !

سقوط ذلت بار اورا دیدم  چهار هزار سال عبادت ،نفعی به حال او نداشت ،او

باعث سقوط خود وگمراه شدن بسیاری از انسانها شد ،

انسانهایی که باهمه دانسته هایشان افسار زندگی را بدست شیطان داده اند 

کسانی که دنیا درنظرشان هدف است برای قدرت وثروت ونام چگونه دست وپا 

 ،وبهرکاری دست می زنند تا به خواسته های خود برسند ،من آموختم ودرس گرفتم از همه اینها !پس از شّر او بخدا پناه می برم ،تا در زیر چتر توحید ویکتا پرستی 

دور از هرشائبه ای او را پرستش کنم ،وتسلیم وراضی به رضای حقّ باشم وخدارا برهمه امور عالم قادر عزیزوتوانا حکیم بدانم 

اثر صدیقه اژه ای     مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی

کتاب قطره ودریا 

 


[ چهارشنبه 103/5/3 ] [ 7:43 عصر ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 69
کل بازدیدها: 1172805
دانلود فایل با لینک مستقیم