سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

هرکس برای خودش یک پکیج مخصوص است .با تمام ویزگیهای جسمانی ونفسانی این بسته بانخستین گریه باز میشود وپیامهایی را بهمراه دارد .1- من هستم چون گریه میکنم ومیخندم 2-برای هر کارم بهانه یا.. دارم 3-باید به نیازهایم پاسخ بدهم 4-من فکر میکنم پس هستم همه چیز در هستی وبودن خلاصه شده است در این پگیج نقشه واستاد راهنما هم از برون برای هدایت وهم ازدرون عقل نهاده شده است تنها یک چیز است که سبب پویایی بیشتر میگردد من باید بتوانم خودم را عالی بشناسم وعالی بفهمم ومرور کنم  تنها کلید های اساسی وجودم را پیدا کنم .گاهی چشم سر که نه چشم دل گرفته است باید تلاش کنم نقطه پنهان را پیدا کنم رمز شکافی کنم یک نکته مهم این که انسان را مشروط به عوامل دیگر تعریف میکنند وخیلی بیرنگ به پکیج وجودی او نظر می اندازند اصل را رها کرده به فرعیات توجه میکنند .بنظر میرسد انگیزه را سست میکند وحال تلاش ومرور وپی گیری درشناخت خود را از او میگیرند همه را مقصر ودخیل میکنند. وخودش را مبرا  جلوه میدهند. واو باور میکند هر بار دنبال یک بهانه تازه اگر ها وشاید ها هستند انسان خود به تنهایی میتواند وباید بتواند واگر نتواند هیچکس به اندازه خودش مقصر نیست. سواد ودرک خواندن      وفهمیدن وجود خودرا ندارد .چه بسیار انسانهای خردمند وشایسته ای که فرزندان نالایق دارند .مثال حضرت نوح و...در قرآن کریم نیز این مطلب بیان شده است هرکس را با عمل خودش می سنجند اصل ونسب بکار نمی آید پیوندهای دنیایی نقشی ندارد بسیاری از ما وقت وعمرمان را روی خواندن پکیج وجودی دیگران وحتی اشیاء وغیره میگذاریم .از خود غافل میمانیم فرصت ها را از دست میدهیم در حالی که حکیم ترین انسانها کسی است که خود ش را می شناسد وبه توانمندیهای خود در این عالم پی مبرد واز آن به نحو احسن استفاده میکند

                                اثر صدیقه اژه ای    مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی

                       


[ یکشنبه 90/12/21 ] [ 7:31 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 659
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1132138
دانلود فایل با لینک مستقیم