سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

خدایا در این شب بزرگ بار سنگین گناهانم را بردوش نهاده با شرمندگی از اعمال نا صواب به سوی توگام برمیدارم واز تو درخواست مغفرت وبخشش مینمایم خدایا در این شب بزرگ بندگان تواز صالحین مخلصین صدیقین عاصیان وخاطیان به سوی تو روی می آورند دراین شب کودکان وجوانان دختران پسران با دلی ارزومند وامید وار به توپناه میبرند وبیماران پیران تورا میخوانند وهمه با ولی تو دراین شب به توپناه می اورند ونامهایمقدس تورا از صمیم قلب بر زبان می اورند منو همراه آنان به سوی تو پناه میجویم از آتشی که خود با اعمالم برافروخته باشم می آییم با کاروانی از استغفار انابه وامید به تو دارم خدایادراین ماه همه میهمان تو هستیم وتوکریم ترین کریمان عالمی برما ببخش خطاگناهانمان را تابا دلی شاد از توای مهربانترین مهربانان به سوی سرنوشت ابدی رهسپار گردیم خدایا به حق این شب بزرگ شب نزول قرآن وشب نازل شدن رحمت برانسان زندگی وروش واخلاق منش مارا در تمام عرصه ها عامل به قرآن بگردان نورانیت قران را برزندگیمان متجلی ساز ما را عاشق خودت گردان .دل جان مارا برای محبت خودت وعمل بدستورات آسمانی وانسان سازت بیش ازپیش آماده بگردان

خدایا بهترین هدیه توبه من نعمت وجوداست وبهترین سپاس من این که خدایی چون تو بخشنده رحیم کریم عزیز قادر عالم حی وتوانا دارم خدایا من هیچ چیز کم ندارم تا تورا دارم خدایا امشب تاصبح همه بیدارند ذکر دعا احیاء تلاوت قرآن به جای می آورند وتورا میخوانند تا بندگی وتسلیم بودن خود را در برابر بارگاه باشکوهت ابراز دارندوتوای میهمان نواز بنده پرور نظر عنایتی بر ما بیفکن مبادا دست خالی برگردیم

                   اثر صدیقه اژ ه ای     مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی


[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 12:9 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 672
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1132151
دانلود فایل با لینک مستقیم