سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://SheidayeEsfahani.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سالها بود که برای هرکاری وقت کم می آوردم سر هرکاری توجیح می کردم وقت ندارم آنروزها هم تحصیل میکردم بعد هم سر کلاس وازدواج خانه داری خرید. همسر داری رفت وآمد فامیلی مسافرت وهزار کاراز پیش تعیین نشده بااین حال از خیلی کارها عقب میماندم ونمیدانستم چرا ؟تا اینکه چند سال پیش برای زمان وفرصتی که دارم برنامه ریزی کردم وکارهای اصلی رااز فرعی جدا کردم.بااولویت بندی واین کمک شایانی به من کرد هر روز وشب وتمام اوقات برنانه ای برایش قراردادم .ساعت شش تا هفت عصر رابرای ورزش پیاده روی ساعت هشت ونیم شام البته فصول سال وسرد وگرم شدن هواجابجایی دربرنامه ایجاد می کرداما مهم اولویتها بودند که شناسایی شدند وهر روز انجام می شد .ساعات نماز وعبادت از اصلی هاورسیدگی ومدیریت منزل وفعالیتهای مددکاری واجتماعی ومطالعه در عرصه های فرهنگی اجتماعی دینی تدریس مفاهیم قرآن ورفتن به کلاس زبان ازاولویتهای هر روز من هستند تشکیل جلسات مشاوره دینی وبرگزاری جلسات دعاوانجمن شعر وادب همچنین میهمانیهای دوستانه وفامیلی صله ارحام و..بااین حال هر مشکلی برایم آسان وهر روز سر ساعت هشت هیچکاری از امور منزل نیست که به زمین باشد ودردفتر انجمن هم چنین است هرکار همانروز انجام میشود مراجعه کننده ای از مانمیشنود برود یکروز دیگر مراجعه کن تصمیمات درمانی کمک رسانی حتی المقدور همانروز انجام میشود مگر مراجعه کننده جدید که به تحقیق نیازمنداست .اداره یک مجموعه ومدیریت بخشهای کارآفرین دانش آموزی مددکاری مشاوره کلاسهای آموزشی واجرای طرح حای پزوهشی با اساتید دانشگاه نوشتن معرفی نامه انتشار نشریه محلی وبلاگ نویسی وسرودن شعر هرکدام بوقت خود انجام میشود وگاهی وقت هم اضافه می آورم در حالی که بسیاری از مردم بادیدن دوستشان میگویند باور کن نرسیدم زنگ بزنم آقا به همسرش میگوید فرصت نکردم سفارش تو را انجام بدهم خانم به آقا میگوید از صبح تا ظهر خرید بودم ناهار نرسیدم تهیه کنم وهزاران بهانه گاهی اغلب مردم با موبایل ساعتها وقت تلف میکنند وبرنامه های دیگر رانادیده می گیرند بسیاری از جوانان کوچه وخیابان گردی هدفشان شده وزنان میانسال مردان میانسالی که توانایی های خود را بدست فراموشی سپرده ولذت زندگی را در بیکاری وبی فکری جستجومیکنند یک زندگی کمرنگ وکسل کننده دارند اکثر نا امید هستند

اثر صدیقه اژ ه ای                                    مدیر وبلاگ شیدای اصفهانی


[ جمعه 92/5/25 ] [ 12:0 صبح ] [ صدیقه اژه ای ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 365
بازدید دیروز: 413
کل بازدیدها: 1131844
دانلود فایل با لینک مستقیم